Havet

Hejsan!

idag var vi i havet, det regnade skit mycket och jag hade ingen jacka :'(.
Jag frös ihjäl och när vi var framme i näset ösregnade det!
jag gick som en pingvin, efter typ 10 minuter gav Sofia ( Min lärare ) mig en jacka ^^.
Jag blev skitglad fast jag blev inte så varm.
efter en liten stund ville dem andra fiska krabbor, jag ville inte det för jag va helt Cp-skadad.
jag sa till sofia att jag ville vara inne i ett hus sen svarade sofia men ni kan väl kampa inne i toaletten sen skrattade hon -.-.
idag så tog jag inga bilder, jag ville men jag orkade inte för att det var iskallt och kameran var längst ner i väskan.
men iaf så kommer bilderna från universeum imorgon, det är många bilder xD.
+ DET ÄR SKOLAVSLUTNING IMORGON!!
SHIITT!! och det kommer att bli bilder från Universeum och Skolavslutningen.
Imorgon bloggar jag mer ^^

Haajdåå
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0