söt me rosett!



Tönt eller kändis?

Det är jag:

[ ] Gillar att diskutera.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har ett smeknamn.
[x] Har dissat någon.
[x] Har alltid haft en vän.
[x] Har gått på simskola.
[/] Har bra ordning på mina grejer.
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[/] Kan spara pengar länge.
[x] Kan gråta till film/musik. - kan ^^
[x] Är blyg. - kan vara
Totalt: 8,2

Utseende:
[ ] Har färgat håret fler än två gånger.
[ ] Har minst tre par högklackade skor.
[ ] Har bland färg på ögonen.
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild.
[ ] Jag har långt hår.
[ ] Jag använder smink.
[ ] Jag bär alltid mode. - i just find something to wear =)
[ ] Jag har färgat håret just nu.
[ ] Jag har min vanliga hårfärg just nu.
[/ ] Är lång.

Totalt: ½

Förhållanden:
[ ] Fått en kompispuss av andra könet.
[ ] Hånglat med en polare.
[ ] Hånglat med en främling.
[ ] Haft sex med en främling.
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak. - alltid *suck*
[ ] Pussat någon av samma kön.
[ ] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
[x] Varit kär. - kärlek kmr o går =), well.. orka bry mej ndåå.
[ ] Varit otrogen.
[ ] Älskar eller saknar någon just nu.

Totalt: 2

Övrigt:

[ ] Du är populär i din skola - hur ska jag veta det?
[x] Du har fått beröm av personer du inte vet vilka dom är.
[ ] Döpt en insekt jag hittat.
[x] Dansat på mitt rum.
[ ] Folk tycker att du liknar en kändis.
[ ] Folk känner igen dig genom ditt för-/efternamn. - dt är väl klart?
[x] Folk har bett om ditt nummer.
[x] Gillar att kolla på tv.
[x] Hoppat från en brygga. - cool e jag va ^^ hehe
[x] Jag har mobil.
[ ] Kan numret till fler än tio personer i huvudet. -jag är dum&glömsk.
[ ] Kan sjunga när andra lyssnar.
[x] Rullat ner från en pulkabacke.
[ ] Tar droger.
[ ] Varit på begravning.
Totalt: 7

Totalt:17,3

Dina poäng:
0-16 Du är tönt!
17-24 Du är normal! - tack! <3
25-30 Du är cool!
31-42 Du är kändis


Kommentarer
Postat av: bing

lol, vadå copy från min bdb

2008-10-10 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0