LISTA OCH SVAR!

Såfort du läser det här är du utmanad.
(kopiera texten och lägg in på din bilddagbok,Blogg utmana sedan allt och alla.)

svaren ska vara ärliga.

Om dig

1. Vart bor du?
Göteborg
2. Är du nöjd med ditt rum?
yapp


Sex

1. Har du pojk/flickvän?
nope
2. Brukar du ofta ha sex?
NEEJ
4. Har du haft sex mer än 20 gånger?
nope
5. Har du ätit något som legat på någon annans kropp?
nope
6. Har du haft sex på en offentlig plats?
nope

Godis
1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan?
1-20 HOHOHOHO!
2. Tycker du om lakrits?
så där
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll?
ibland xD
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll?
Neej!! // godis är inte livet xD.

Fest

1. Vad innehåller den bästa drinken?
vet inte :P
2. Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan?
dåliga frågor xD
4. Vem anser du vara party kungen/drottningen?
hm... jag vet faktiskt inte för annars skulle jag svara mig själv fast jag inte är det xD.

Vänner
1. Vem är snyggast i din klass/ditt jobb?
Alla är fula förutom dem som jag tycker om xD.
2. Vilken av dina vänner har vackrast röst?
Hajira <'3
3. Vilken av dina vänner har bäst humor?
Najma
4.Vem skulle du vilja hångla med?
inget svar........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0