LISTA OCH SVAR!

du har;
[ ] björn borg
[ ] JL
[ ] fred perry
[ ] frank dandy
[x] dator på rummet
[ ] telefon på rummet
[x] en webb-kamera
[x] min familj har bil
[ ] min familj har fler än ett hus
[x] mobiltelefon
[ ] månads- /veckopeng /barnbidrag -jag tar när jag behöver =)

totalt; 4

jag använder:
[ ] dyr parfym-använder inte =)
[ ] märkeskläder
[ ] dyrt smink
[x] dyr platt/locktång
[ ] mina syskons kläder
[ ] ärvda kläder från någon i släkten
[x] internet

totalt; 2

mina föräldrar betalar;
[ ] bussresa
[x] fika på stan
[x] kläder
[ ] smink
[x] platt- /locktång
[x] internet kostnaden
[x] min cykel
[x] pengar till mobilen
[x] rengöring till kroppen
[x] hårprodukter

totalt; 8

jag har fler än;
[ ] 5 par skor-kmr inte ens hur många xD
[x] 2 par tjock tröjor
[ ] 3 olika mascaror
[x] 10 kompisar
[x] så många t-shirtar så att du aldrig behöver gå i en smutsig -tillräcklig så många som jag behöver!
[x] 10 filmer
[ ] jag har haft fler än 5 mobiler
[ ] 50 stycken i våran släkt-vet inte xD
[ ] du har mindre än 5 som har dött i din släkt-hur vet jag -,.-

totalt; 4

jag säger;
[ ] whatever
[ ] oh my god
[x] damp
[ ] sweetie
[x] nehe
[x] säkert

totalt; 3



1-22 = gettokid
23-29 = norma-Tack <'3
30-37 = bortskämd unge
38-49 = överklass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0