Lista <'3

VEM..

vem är i rummet med dig? - ingen.

Vem fick du senast sms av? - Biing

Vem tänker du på nu? - Ingen

Pratade du senast i telefon med? -  Ingen

Vems hus var du senast i? - Hemma hos mig

Sa du senast "jag älskar dig till?" - Mig sj ^^

Vem önskar du var med dig nu? - Hmm

Vem är din favoritsläkting? - Många


VAR...

Var är din telefon? - Bredvid mig.

Var är din mamma? - I Köket :D

Var handlar du mest? - Vet inte

Vart åkte du senast bil? - Kommer It Ihåg


VAD...

Vad åt du senast? - Ris

Vad drack du senast? - vatten

Vad är det för färg på dina byxor? - Svarta

Var är den närmaste saken som är blå? - lillebrors pistol

Vad gillar du mest med skolan? - Hmm  allt

Vad har du på fötterna? - strumpor

Vad är din favorit färg? - Rooosa

Vilken film såg du senast? - The gem of life

Vad hör du just nu? - Filmen


HAR DU NÅGONSIN...

Hånglat i mer än 3 minuter? - Neej

Sovit i en annan säng? - Jaap

Hånglat på en bio? - Neep

Hånglat i skogen? - Nej

Tyckt att din kusin är het? - Nej

Sovit naken? - Neej

Kört över hastighetsgränsen? - Nej

Målat om ditt rum? - Nej

Dansat framför en spegel? - Jaa

Fått hicka? - Hundra Gånger :P

Dumpat någon? - Nej

Stulit pengar från en kompis? - Aldrig

Hoppat i en bil med folk du just träffat? - Nee

har du varit i slagsmål? - Jupp

Smugit ur ditt hus? - Nej

Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - Vet Inte
 
Hånglat med en främling? - Nee

Älskar eller saknar någon nu? - Jupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0