Sunglasses =)

Heej :D

Idag nya sunglasses igen. iaf så gillar jag inte den där uppe. det är fult. men iaf ska jag ha den med mig till Åby. juste jag glömde säga att jag ska till Åby med klassen imorn. imorn ska vi till den roliga Åby ;; ). hoppas det blir rolig xD. okej idag ska jag också berätta att jag har en ny bikini. jag kommer att visa en bild på den. och solglasögonen också xD. men iaf ska jag dra mig nu.

Innan det ska jag visa bilderna xD.

DET GICK INTE ATT TA UPP BILDERNA!


iaf måste jag dra mig nu jag kan försöka hitta på nåt så jag kan visa er bilderna.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Binnnngg

eyy har du redan köpt din bikini lr^-^?

iså fall har du tid i måndas?? för jag ska t stan då=D

2008-05-16 @ 20:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0