Grattis!

Hej!hej! idag så fyller Henry eller vad han nu heter fyller år. vi fick äta tårta. ( som vanligt. man ska ju äta tårta ). men det blev inte så rolig som jag trodde. idag var vi osso i liseberg. vi fick stanna där till kl 5 istället för att man ska ju klart äta när någon fyller år. jag har också glömt att säga, att henry var min kusse xD. men iaf ska jag dra mig nu och innan jag drar mig ska jag visa er nåt.

Här kommer den nu.

Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[x] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[/] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejer
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta

POÄNG : 8,1

Utseende:

[/] Jag har långt hår
[ ] Jag använder smink
[x] Har tyckt att jag är ful
[ ] Är lång
[ ] Har blandad färg på ögonen
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[ ] Jag har färgat hår just nu
[ ] Jag har min vanliga hårfärg just nu

POÄNG : 1,1

Förhållanden:
[x] varit kär
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[ ] hånglat med någon av samma kön
[ ] haft sex med en främling
[ ] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[ ] blivit tillsagd av en främling att jag är het
[ ] hånglat med minst 5 pers på en kväll

POÄNG: 2

Övrigt:

[x] Jag har mobil
[/] Kan numret till fler än 10 pers i huvet // man kan också ju glömma det xD.
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[ ] Varit på begravning
[ ] Hoppat från en brygga
[ ] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

POÄNG : 4,1

dina poäng: 15,3

24 0 - 16  du är tönt!
16 - 22  du är normal!
 22 - 34  du är ball!
 34 -38 - du är en idol för många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0