DET BLEV EN TJEJ!! kanske inte xD.

Hejsan :D

Sam har fått en lillasyster kanske för mamma sa det men vet inte om det är sant :D.
det var My som sa till min mamma, nej menar att först ringde min mamma My och frågade om hon ville till stenundsund, sen sa My också att Sams mamma har åkt till sjukhuset igår då xD, menar att hon inte ringde igår.
för då skulle typp hela familjen vakna xD.
hoppas att Sam kan följa med till Stenundsund =D.
just nu så chattar jag och lyssnar INTE på musik >_<.
idag hade jag faktiskt inget 0_o.
sen ska vi också till gårdsten ^^, promenera.
ojoj vad snabbt mamma är när hon diskar xD.

Hej då :D ( ska till gårdsten^_^ )

Kommentarer
Postat av: Bing

lol, du åkte till gårdsten när jag inte var hemma va?

BTW, jag ska inte fixa kalas 5juli utan 6juli.. & jag ska köpa mobilen imon HAHAHAH in ur face

2008-07-03 @ 15:14:20
URL: http://rosemarshmallows.blogg.se/
Postat av: Jenny

var det?:) ja vad roligt att du kikade in igen då:D

2008-07-08 @ 19:43:21
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0