Bröllop :D

Hejsan :D

Jupp, jag har varit i bröllop med Monica och dem ^_^.
Just nu så tittar jag på film :D.
och.... just nu så vet jag inte vad jag ska blogga om HIHI ^^.
har tråkigt just nu , filmen jag tittar på nu heter
DRESSAGE TO WIN.
den är jätte bra tycker jag xP ( fast den är på Kantonesiska xD ).
på bröllpet så åt vi och när hon började kasta blomman så var Monica också med fast hon fick inte blomman då xD.
det var hennes kusin som fick istället xD.
efter maten så bowlade vi också men inte jag det var Monica , Ken , Tim  och Feilip som bowlade fast inte jag :(.
ändå så ville jag inte bowlan xP.
men ska dra ^^.


Den hära filmen tittar jag på :D.
ska dra.

Puss <'3







Kommentarer
Postat av: Jenny

trevligt :D det är bra här också:)

2008-07-27 @ 10:33:55
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

det låter kul det:D

2008-07-27 @ 11:30:32
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0