ANGRY!!

AHHH!!!

är så arg just nu xD.
hon kom från ingenstans och  och sa jag vill också följa med :S.
( Som hände xD )
först så  var jag hemma och åt och så sen kom min bror med hennes filckvän från ingenstans xD.
och sen ringde Eva ( främling xD )
hon sa att jag skulle komma hem till henne och göra ngt iaf inget speciellt ^_^.
sen när jag var klar så sa hon så från ingenstans :S.
Eva: var ska du ?
Jag: stan, varför ?
Eva: jag följer med ( :S )
från ingenstans sa hon ba så :S vad trögt xD.
jag: öhm varför vill du följa med :S.
Eva: ..... ( inget svar )
jag blev dissad :@.
SHIIEET xD.
jag vet inte varför jag blir arg bara för det xD.
men iaf så är jag lite gladare nu :D.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Bing

lool förresten.. köpte du ngt?

2008-08-07 @ 18:32:23
URL: http://smallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0