Söndag

Heej :D

Nu så är jag hemma från stan ( jag var hemma för en timme sen eller nåt sånt ) men jag köpte inget från stan heller jo men det var nåt som jag ville köpa det var en lång kofta eller vad den heter xD. men det kostade 299 kr jag hade inte råd xD. synd T_T ( för att jag inte kunde köpa den xD) osso hade min mamma frågat om jag ville ha den men jag svarade inte hihi xD men jag visste inte att den handlade om KOFTAN!! den kostade då 50 nåt men iaf. ( det var för några månader eller veckor sen) men iaf så har jag osso hittat några andra saker än den dära koftan. hihi xD men iaf ska äta igen xD jag är ganska hungrig ofta imorn blir det några saker som är hemliga iaf.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0