IKEA

Hallow

Har varit i IKEA och handlat lite med mamma och dem.
det enda min mamma köpte va saker till köket T_T.
när jag var det ville jag köpa jättemycket saker men mamma ville inte -.-.
aja iaf, vi skulle idag åka och plocka jordgubbar men vi hann inte.
efter när vi hittade alla saker som vi skulle köpa så gick vi till Café aa och + det är Nationaldag idag xD,
det var prinssestårtor som är små som kostade 27 kr och det var rea så det kostade 10 kr, alla köpte flera styckna
det var jättegott.
idag blir det inget roligt för mig, alla är upptagna med ngt.
men kommer kanske att kunna hitta på ngt ^^.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: jaqueline

hej hej !

Fin blogg du har.Ta gärna en titt in på min,

jaqeiii.blogg.se

ha det bra !

2009-06-07 @ 14:04:25
URL: http://jaqeiii.blogg.se/
Postat av: carro

har du något bra 80 tals tips ? kläder, smink, musik osv ? kommentera gärna min blogg i såntfall ! :D

2009-06-07 @ 17:33:36
URL: http://lothman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0