Top model

Hello alla läsare :D

idag ska jag kolla på top model i new york :D.
hoppas att ni också ska kolla :).
idag börjar det kl 20.00 xD.
länge kvar men iaf ska jag titta på den jag ska inte heller missa reklamen xD ( asså innan den börjar xD ).
men iaf kan jag göra ngt annan innan jag ska titta på
Top model.
Idag så har det varit tråkigt i skolan :(.
jag hade jätte ont i foten asså  hela benet kan man säga xD.
så jag kunde inte ha gympa -.-'.
och jag hittade inte skolsköterskan så kunde inte fylla i lappen ( jag tror ni vet inte xD ).
iaf,just nu så tränar jag på glosor på datorn och lyssnar på musik.
har faktiskt inget att skriva om men aa.
imorgon kmr det
KANSKE bli roligare.
men iaf ska jag blogga senare.

Byee Byee♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi jaa:D allt bra?:D

2008-09-09 @ 19:26:09
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: my

hmmhmm... varför skriver du så många gånger "iaf"??

Jag undrar bara ^^

2008-09-09 @ 22:41:48
Postat av: Jenny

häärligt:) det är bra med mig också:)

2008-09-13 @ 00:15:24
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0