OM MIG SJ <'3

Ditt namn: Sonja  
Ditt födelseställe: göteborg
Vart bor du: göteborg
Är du singel: jupp
Humör just nu: Glad
Din hårfärg: svart och lite brunt
Skorna du hade på dig idag: Gick inte ut
Kläder du hade på dig idag: vanlig T-shirt och byxor
Har du rosa kamouflage-kläder: tyvärr..
Tatueringar du har: tyvärr..
Piercingar: öronen
Har du glasögon: Noop
Höger eller vänsterhänt: höger
Vilka sjukdomar har du: Feber HAHAHHA just nu
Är du snygg: yezz (H)
Är du sexig: nyezz (H)
Vem är snyggast: jag <3
Har du varit kär: yezz (H)
Spelar du nåt instrument: yezz (H)
Antal timmar sömn inatt: Vet ej kollar inte på klockan xD
Dina första tankar när du vaknar: sova igen!<3
Sängdags: 00:00
Är du hungrig: nopp
Ätit sushi den senaste månaden: nööö;(
Pepsi eller cocacola: Vatten
Mjölk i kaffet: yezz
Choklad eller vaniljglass: inget
Vad står de på ditt 24e sms i inkorgen: /
Vart befinner du dig just nu: rummet
Har du körkort: noo
Vilka cigg gillar du mest: marabou (H) ahha
Brukar du svara på kontaktannonser: /
Kommer du överens med dina föräldrar: yezz (H)
Hur ser din plånbok ut: blå liten söt plånbk
Låt just nu:

CD i stereon: /
Sjunger du: nööö
Dagens låt:

Favorit artist/grupp: VET INTE
Vem vet mest om dig: jag =)
Vem vet du mest om: jag (aa)
Vad vill du ha just nu: caash (H) , cash betyder allt ;D
Vad är du rädd för: insekter och småkryp=)
Vill du gå högskola:     
Vad vill du arbeta med när du blir stor. vet faktiskt inte
Den starkaste du vet: /
Randigt, rutigt el blommigt: randi't
Favoritårstid: vinter och vår
Favoritmat & dryck: allt förutom friterade kräks om jag äter det xD vet inte varför.
Favoritdjur: alla är söta förutom insekter och sånt
Favoritfärg: Rosa och lila ! <3
Favorit tv program: Top model, project runway, simpsons, , girlicious , m.m
Favoritsysselsättning: sova, äta, tv !
Favoritbyxor: vet ej
Gillar du när det åskar: nopp !! :D
När ska du festa nästa gång: /
Vad köpte du senast:
Hur mycket pengar har du: vill inte svara
När grät du senast: /
Vem ringde du senast: syrran
Vill du gifta dig: inte just nu eller kanske aldrig
Senast kramat: min nalle

rånad av syrran


Kommentarer
Postat av: Kevin <3

ÅÅÅH jag är en av dina fans !

Men jag kan mycket mer om dig . det du skriver stämmer inte dig själv älskling <3 .

2008-10-12 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0