HIHI <'3

Kanske jag har börjat med mycket listor men för att ni ska lära känna mig xD....



- TESTING
Mat jag tycker om;
[x] Pizza
[/] Allt friterat
[x] Max
[ ] Sibylla
[x] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab

Snacks och godis jag gillar;
[x] Chips
[x] Popcorn
[x] Lösgodis
[x] Choklad
[/] Lakrits
[x] Mint
[ ] Salta Pinnar
[x] Gelé
[x] Skum
[x] Kola

Dricka jag gillar;
[ ] Allt med alkohol
[x] (Coca) Cola
[ ] Lightläsk
[x] Fanta
[x] Sprite
[ ] Trocadero
[/] Kolsyrat vatten
[x] Kolsyrat vatten med smak.


MOTION;

[ ] Du motionerar varje dag
[ ] Du motionerar 3 - 5 dagar i veckan
[ ] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[x] Du motionerar aldrig


DIN KROPP;
[ ] Du har dubbelhaka
[ ] Du har vällingkinder
[ ] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[ ] Din vikt är över 68 kg
[ ] Du har klädstorlek 42
[ ] Du har blivit kallad tjockis
[x] Du har blivit mobbad för det.

HÄLSA;

[x] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[ ] Ditt beeptestresultat är under 3.
[ ] Du går/har gått hos en dietist
[ ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[ ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.


Total summa : 20,3

0-10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!
11 - 19: Du är "normal"
20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt.

26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid. - hallå! så tass-ki! jag väger faktiskt bara 43kg ;(
36 - 42: TJOCKIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0