Again lista <'3

Brukar du:

Titta på dig själv i spegeln: japp
Gnälla: Ibland
Skrika: njaa
Sova: Jupp
Ta mediciner du inte borde ta: nepp
Vilja dö: nte just nu
Drömma mardrömmar: ibland
Ta droger: nevöh evöh
Försöka vara annorlunda: nepp
Klä dig i svart: om ja hittar
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: måste väl
Röka: nej
Ljuga: om jag måste
Hata folk: kan hända
Lita på folk: beror

VEM :
Saknar du: mnga
Vill du döda: bögen
Rörde dig sist: matteboken
Vill du slå: alla
Vill du kittla: lillebror
Kramade du sist: lillebror
Vill du prata med: ingen speciell
Skrek du på sist: uhmm.. Amin Valon (aa)
Vill du vara som: vill bara vara mig själv :)
Sårade dig sist: ingen
Gjorde dig riktigt glad senast: Alinda
Fick du sms från senast: Bing
Ringde dig senast: ingen
Är vackrast på jorden: Jag ^^
Älskar du mest: ^^

HAR DU :
För många vänner: nej dt tycker jag inte.
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: nej
Färgat håret: japp
Brutit några ben: nej
Några piercings: öronen
Egen dator: nej men vill !!
Bra självförtroende: njaa
Kysst någon: nej
Köpt kondomer: nej
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon i dag: nej
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: aa
Dumpat någon: ne
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: japp
Rymt hemifrån: nej
Tuttat eld på nått: nop
Gjort något olagligt: inte vad jag vet..

HUR :
Svarar du i telefonen: jag låter ngn annan svara
Fördriver du tiden: vööh`?
Mycket pengar har du: vet ej
Tjänar du pengar: nej u_u
Ofta bäddar du sängen: nte ofta
Ofta diskar du: vet nte..
Många stör du dig på: 2 pers
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU :
Att du kommer bli något: bli vad? :p
På Gud: Njaa vet inte vad jag ska säga
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: jaavisst ^.^
På ett liv efter detta: njaaa
Att fiskar kan tänka: ja alla har väl hjärna
Att du kommer leva länge: vrf nte

VÄLJ :
Katt eller hund: hund
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: inget av dem
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0