hemma hos c&m.

hejhej! idag är jag hemma c&m ^.^ jag åkte hit med min moster tillsammans med sam! vikket är underbar...
och nu så ska vi spana runt i c's bdb.. hehe =)



BTW; c hälsar! <3

innan jag drar mej så ska jag ba göra en test som finns här nedanför!

ÄR DU ETT MUSIKFREAK?

[ ] Du har ett/en favoritband/favoritartist
[ ] Du har minst 10 skivor i ditt skivställ.
[ ] Du sover med musik i öronen
[ ] Du spelar i ett band( lr va man ska kalla dt )
[ ] Du går oftast med hörlurar med musik i när du är hemma
[/] Du kan texten till minst 10 låtar
[ ] Du sjunger
[x] Du kan spela ett intrument /lite kan jag väl..
[ ] Du kan läsa noter
[ ] Du har en mp3/ipod
[ ] Du har en telefon med musikfunktion
[x] Du har blivit kallad musikfreak
[/] Du har hört minst 30 olika band/artister (och minst 5 av deras låtar)
[ ] Du har musik som favoritämne i skolan
[ ] Du tänker plugga vidare/pluggar musik
[/] Du har varit på en konsert med en artist/band du gillar / gillade.
[ ] Du har 5 eller fler bandtröjor
[ ] Du har fått höra att du är bra på att sjunga/bra på att spela
[ ] Du har spelat/spelar i en orkester

TOTALT: 3.5

1-5 = du är inget musikfreak och har nog inte ens någon favoritartist! - oj det råkar bli jag :|
5-10 = Jodå, du gillar musik men det finns mycket annat som är bättre.
10-15 = Snart så! Musik betyder mycket för dig.
15-19 = fyra ord: MUSIKEN ÄR DITT LIV


SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0