Omg din BÖG!!

Hejsan :D

Idag är jag arg =( jag är arg för att han dära jävla bögen han kommer med detta vänta jag ska berätta.

Han: Eyy Sonja vilken sida är du på matteboken?
Jag: varför?
Han: jag bara undrar bara ta det lite lugnt.
Jag: Umm jag har tålamod ( eller hur man stavar det xD)
Han: Hållkäften din jävla kines ( Han kommer med det bär jag inte har gjort nåt)
Jag: Sj och jag har ingen käft som du. du pratar hela tiden om du vet så stör du.
Han: Hållklaffen jag kommer säga till din mamma vad du och Hajira gjorde.
Jag: Eyy jag har inte gjort nåt med den jävla chokladen.
Han: ärsch hållkäften vem orkar snakca med dig.
Jag: öhh ( jag kunde bara svara med detta ordet xD)
sen så stack han OMG jag har aldrig sett en sån där jävla bög Hihi. osso har jag inte gjort .......... med chokladen det gjorde hon med hon dära a börjar hon med men jag kommer inte säga deras namn. idag skriver jag mycket haha xD. men nu så ska äta lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0